tik-tac-too

Sunday 13 January 2013

Sumbangan Ikhlas Kepada Daud Abdul Manan - Peserta HKR112 yang kemalangan

Daud Abdul Manan, peserta HKR112 yang kemalangan jalanraya(motorsikal terbabas) 12Jan 2013 atas jambatan Temerloh sebelum R&R. Skrg beliau berada di wad ICU Hospital Temerloh.Beliau bekerja sebagai penjaja ikan dan mempunyai 6 orang anak..yang sulung&kedua kembar 17 thn, ketiga 15 thn, keempat 11 thn, kelima 8thn, bongsu 8 bln. 
Sesiapa yg sudi menyumbang: 
Nama: Mek Wook @ Rohaya Binti Awang 
No.Akaun Bank Simpanan Nasional (BSN) :1110029849518290
 
- Sama-sama Kita Beramal - 
 
UPDATE!!!
 
Semalam, ada yang bertanya, sama ada berita ni sahih ke tidak, takut ada yang ambil kesempatan atas kebaikan kita semua. Hari ini, Alhamdulillah, cuma nak bagitahu, berita tersebut sahih, setelah berita KETUA PENERANGAN PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man melawat mangsa kemalangan.....
 ---- Sedutan Berita ----

TEMERLOH: Ketua Penerangan PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man menziarahi Daud Abdul Manan yang kemalangan motosikal ketika pulang dari HKR112 Sabtu lalu.

Beliau yang kini dirawat di Hospital Temerloh cedera apabila motosikal yang dinaikinya terbabas di atas Jambatan Temerloh sebelum R&R Temerloh.

Sumbangan derma dari semua pihak amatlah dihargai.

Daud, seorang penjaja ikan menaiki motosikal dari Terengganu untuk menyertai perhimpunan itu namun ditimpa kemalangan dalam perjalanan balik.

Beliau yang mempunyai enam orang anak di mana anaknya yang sulung adalah dan baru berusia 17 tahun.

Anak yang ketiga baru 15 tahun, keempat 11 tahun, kelima berusia lapan tahun dan yang bongsu berusia lapan bulan.

Kepada mana-mana pihak yang sudi memberikan sumbangan kepada beliau boleh terus memasukkannya ke akaun BSN : 1110029849518290 atas nama isterinya,
Mek Wook @ Rohaya Binti Awang.
 

No comments:

Post a Comment

kAMi alU-ALukaN kOmEN aNDa

ping